سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی فان

نظر

معرفی وب سایت های سرگرمی

 

دنیای اینترنت هر روز بزرگ و بزرگتر می شود. هر روز سایت های بسیاری به وجود می آیند که ما ممکن است هرگز اسم آنها را نشنویم.قبلا در انزل وب ما 10 تا از سایت های برتر در زمینه های گوناگون و سایت هایی برای دانلود کتاب صوتی فارسی و 9 سایت جالب و حرفه ای برای قرار دادن عکس روی جلد مجله را معرفی کردیم. امروز نیز قصد داریم 12 سایت جالب خارجی دیگر را به شما معرفی کنیم که می تواند شما را برای دقایقی سرگرم کند.

1- مرا به یک سایت بدرد نخور ببر !
در وب سایت the useless web با کلیک روی دکمه PLEASE شما به یک سایت دیگری هدایت می شوید. نکته ای که هست هر بار که روی این دکمه کلیک می کنید شما به یک سایت تصادفی و متفاوت و جالب که کاربرد چندانی ندارد ارجاع داده میشید. مثلا با یک بار کلیک وارد سایتی می شوید که با حرکت ماوس انگشت ها کوتاه و بلند می شوند.

و کیلیک مجدد به سایتی وارد می شوید که با حرکت ماوس شما با یک ماهی به صورت یک مرد سیلی می زنید.

قیمت روز خودرو,قیمت روز دلار,قیمت روز طلا

2- مثل یک هکر تایپ کنید
وقتی وارد سایت جالب Hacker Typer می شوید با یک صفحه مشکی روبه رو می شوید که با فشردن دکمه های صفحه کلید متن هایی خیلی سریع در صفحه مشکی ایجاد میشود و به اصطلاح شما می تونید مثل یک هکر تایپ کنید و یا اینکه همانند ترفند تایپ ارواح در کامپیوتر دوستان خود را اذیت کنید.

3-نقاشی با نور در سایت جالب Wave silk
در سایت Wave silk شما با حرکت ماوس یا نگه داشتن دکمه ماوس می توانید با نور نقاشی بکشید( البته نقاشی متقارن)

4- نقاشی با شن در سایت عجیب This Is Sand
اگر می خواهید با شن و ماسه نقاشی کنید وارد سایت This Is Sand شوید کافی است که فقط کلید C را برای انتخاب رنگ کلیک کنید و در هر نقطه صفحه نمایش شروع به ریختن شن و ماسه کنید.

5- تجربه متفاوت از موزیک با وب سایت خارجی INcredi Box
با وارد شدن به سایت INcredi Box با شکل زیر مواجه می شوید.

سایت سرگرمی و تفریحی

اس ام اس عاشقانه و پیامک

با کلیک روی یکی از آدمک ها وارد صفحه ای مثل زیر می شوید.

با کشیدن شکل های پایین روی آدمک ها موسیقی برای شما پخش می شود. قبلا سایت های جالب موسیقی 4 سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک را معرفی کردیم.

6- سایت آرام بخش A Soft Mumur
ما قبلا بهترین وب سایت های پخش صدا و موسیقی آرامش دهنده برای کار و خواب را به شما معرفی کردیم در سایت A Soft Mumur تیز با کلیک کردن روی دکمه play در این سایت برای شما صداهای موجود درطبیعت ( مثل نسیم) پخش می شود. اگر شما استرس دارید و نیاز دارید که آرام بشوید، این سایت، سایت خوبی برای شما می تواند باشد.

7- سایت عجیب و جالب Free Rice
با پاسخ دادن به سوالات سایت Free Rice هم آموزش ببینید و هم به ریشه کن کردن گرسنگی در جهان کمک کنید.

8- آیا نمایشگر من پیکسل مرده دارد ؟
به کمک تست های سایت Deadpixelbuddy از وجود پیکسل مرده در نمایشگر خود مطلع شوید. ابتدا F11 بر روی فول اسکرین شدن صفحه بزنید و سپس بر روی مربع رنگ ها کلیک کنید تا پیکسل های مرده بر روی رنگ مورد نظر نمایش داده شود. برای سوئیچ راحت تر بین رنگ های از کلید چپ و راست کیبورد استفاده کنید.

9- وب سایت فوق العاده Bored Panda
وب سایت Bored Panda وب سایت فوق العاده ای است که تعداد زیادی مقاله و ایده های خلاقانه در آن پیدا می شود. اگر شما علاقه مند به عکاسی، تصویرسازی، تبادل نظر، فناوری و غیره هستید این وب سایت برای شما می تواند مفید باشد.

 
10-نواختن پیانو با حباب ها توسط وب سایت سرگرم کننده touchpianist
با کلیک کردن روی حباب های موجود در سایت touchpianist برای شما آهنگ پخش می شود ( مثل دکمه های پیانو که با زدن اون براتون اهنگ پخش میشه).

11-معرفی وب سایت anasomnia
وب سایت anasomnia از وب کم کامپیوتر شما برای شناسایی نور اتاق تان استفاده می کند و بعد اینکه شما چراغ اتاق را با ماوس خاموش کردید یک انیمیشن زیبا برای شما نمایش داده می شود.

12- وب سایت  thenicestplaceontheinter
آیا شما احساس تنهایی میکنید و نیاز به یک آغوش برای آرامش دارید thenicestplaceontheinter میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.این وبسایت افرادی داوطلبانه که در وبکم آماده بغل کردن هستند را نمایش میدهد و در پس زمینه آن موزیک نیز برای برای شما پخش میشود.

تجربه و پیشنهاد شما ؟
شما برای سرگرم کردن خودتان از چه سایت جالب خارجی استفاده می کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

عکس های خفن,عکس خفن

عکس پروفایل خاص جدید و خفن

King

در این وب سایت مجموعه بسیار متنوعی از بازی های فلش جمع آوری شده اند بسیاری از این بازی ها سرگرم کننده و معمایی هستند این بازی های فلش را می توانید بصورت آنلاین بازی کنید و یا فایل های فلش را دانلود کرده و بصورت آفلاین از آنها استفاده نمایید. King.com هر ماه لیست بازی های خود را بروز می کند و چند بازی جدید به لیست بازی ها اضافه می کند. شما همچنین می توانید با کاربرهای آنلاین این سایت بازی کنید. این وب سایت ادعا کرده که بازیکنان هم سطح را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

Not Doppler

اگر اهل بازی های حرفه ایی نیستید و تنها قصد دارید خود را با یک بازی معمولی و بامزه سرگرم کنید notdoppler گزینه مناسبی است. در این وب سایت بازی های متنوع و جذابی وجود دارد. برخی از این بازی ها واقعا انسان را به خود جلب می کنند و اعتیادآور هستند و مانع رسیدن انسان به کارها و امور جدی می شوند.

Wellcome Collection

این وب سایت برای پرسش و پاسخ های متنوع و بازی های جذاب معروف است. دراین وب سایت علاوه بر وقت تلف کردن مطالب آموزنده نیز یاد خواهید گرفت. اگر از این وب سایت بازدید کردید بازی High Tea را از دست ندهید. (این وب سایت عمدا املای Welcome را به این صورت نوشته است.)

نت وان کالا

طراحی سایت هفت

Cat Box

این بازی یک هدف ساده دارد و آن هم به تله انداختن گربه است. شما می بایست گربه را با دایره های پر رنگ به تله بیاندازید. در ابتدای شروع بازی تعدادی از دایره ها به صورت تصادفی پررنگ می شوند. اگر یک بار این بازی را امتحان کنید حتما معتاد آن خواهید شد.

Jungle Dave

این بازی یکی از بازی های احمقانه اما فوق العاده مفرح است. گرافیک آن شبیه نسخه های اولیه بازی محبوب Super Mario است شما در این بازی می بایست یک آدم چند پیکسلی را کنترل کنید و با دویدن و پریدن برروی اشیاء مختلف موجود در صفحه مراحل بازی را به اتمام برسانید.

Things Magazine

وب سیتی

ای هفت هشت

این وب سایت در واقع یک نشریه هنری است که در آن اشیاء و مفهوم آنها در زمینه های طراحی، معماری و غیره گردآوری شده است. بلاک مربوطه موضوعات وسیع تری را پوشش می دهد و به مباحثی مانند موزیک، فناوری و غیره نیز پرداخته است. این وب سایت در واقع از لینک های بسیار زیاد به مقالات، متون، تصاویر و غیره تشکیل شده است.

British Library

واقعا به سختی می توان این وب سایت را مکانی برای وقت تلف کردن معرفی کرد ولی به هر حال این کتابخانه آنلاین می تواند به راحتی وقت های خالی شما را پرکند البته به شرطی که بتوانید متون انگلیسی را بخوانید. در این وب سایت پرمحتوا می توانید کتاب های مجازی را بخوانید و یا به ویدیو، عکس و یا اطلاعات دیگر دسترسی داشته باشید.

Paper Plane

تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید کشیدن موشک کاغذی در طول صفحه و رها کردن آن در نزدیکی خط چین قرمز است. این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

Neave

این وب سایت که توسط Paul Neave طراحی شده دارای قابلیت های متنوع و خلاقانه ایی است. در این وب سایت از بازی انیمیشن "توپ جهنده" تا مجموعه ای از "موزیک های ریتیمک" را تجربه خواهید کرد. علاوه براین بازی های کلاسیک آرکید و ابزارهای سرگرمی بسیاری را در این وب سایت مشاهده خواهید کرد.

Red vs Blue

"قرمز در مقابل آبی" یک داستان انیمشن است که با کارکترهای بازی چندنفره Halo ساخته شده است در حال حاضر 9 فصل از این سریال انیمیشن ساخته شده که می توانید آن را بصورت مجانی و آنلاین مشاهده کنید.

ای هفت چهار