سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی فان

نظر

همه چیز درباره سریال Money Heist/تحلیل,تاریخ پخش و اخبار سریال La casa de papel نت فلیکس (آپدیت می شود)

سریال money heist,نقد سریال money heist,نقد سریال خانه اسکناس,سریال سرقت پول,بازیگران سریال سرقت پول,سریال خانه کاغذی,نقد سریال money heist,نقد و بررسی سریال money heist

تصویر پروفایل » بررسی سریال اسپانیایی «سرقت پول» (Money Heist)

کد تولزسریال سرقت پول به اسپانیایی: La casa de papel و به انگلیسی: Money Heist – در تاریخ امروز به طور مفصلMoney Heist را نقد می کنیم. سریال «سرقت پول» (Money Heist) محصول کشور اسپانیا و ساخته‌ی آقای «الکس پینا» است. اولین فصل این سریال در ماه می سال 2017 و از شبکه‌ی Antena 3 پخش شد. البته در اواخر همان سال شبکه‌ی Netflix آن را خریداری کرد و در سطح جهانی شروع به پخش کردن آن کرد. فصل اول این سریال شامل 15 قسمت می‌شد.

[wikipedia – money heist] گروگان گرفتن افراد اصلا کار آسانی نیست مخصوصا وقتی که 67 نفر در مقابل روی شما باشید و آن‌ ها قرار است به مدت 60 ساعت در فصل اول در آنجا باشند. بازی موش و گربه‌ی بین پلیس‌ ها و دزدان مثل یک سمفونی است. قطعا با تماشای 13 اپیزود اول این سریال شما به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. بازیگران بازی بسیار خوبی در فصل اول از خود نشان داده اند و رابطه‌ی بین آن‌ها نیز به خوبی شکل گرفته است. داستان پر از پیچش‌ های داستانی و شگفتی‌ ها است و گاها حتی رگه‌ای از طنز نیز در آن پیدا می‌شود. تعلیق موجود در اثر بسیار برای شما جذاب خواهد بود. پیش از این داستان سریالهای: سریال ویچر – سریال چرنوبیل در سایت کد تولز بررسی شد.

منبع: ابزار وبلاگ نویسی