سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی فان

نظر

پیشنهاد فیلم ایرانی + عکس

دانلود فیلم سرخ پوست رایگان,خرید فیلم سرخپوست
عکس پروفایل فیلم سرخ پوست
1_ دانلود فیلم سرخ پوست

دانلود فیلم ایرانی سرخ پوست دقیقا چیست ؟ با فیلمی در ژانر فرار از زندان مواجه هستیم اما با زاویه دیده جدیدی تعریف می شود از بازی فرا شخصیتی نوید محمد زاده می توان گفت این پسر یک رئیس زندان واقعی را در فیلم سرخ پوست می سازد این در حالی است که تجربه چنین نقشی را نداشته است...

عکس پروفایل فیلم شبی که ماه کامل شد
2_ دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد
فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد به انگلیسی Night of the Full Moon – جدیدترین اثر سینمایی نرگس آبیار در مقام کارگردان و نویسنده است.الناز شاکردوست و هوتن شکیبا ستاره های فیلم شبی که ماه کامل شد هستند.
جالب است بدانید که این فیلم توانست شش سیمرغ بلورین به نام های: بهترین فیلم ایرانی – بهترین کارگردانی – بهترین بازیگر نقش اول مرد – بهترین بازیگر نقش اول زن – بهترین بازیگر نقش مکمل زن ایرانی و بهترین چهره پردازی را کسب کند.

عکس پروفایل فیلم ما همه با هم هستیم
3_ دانلود فیلم ما همه با هم هستیم
طبق تجربه قبلی و بر اساس اخبار منتشر شده, پیش بینی می شود تا دو هفته دیگر این فیلم به اکران برسد و تاریخ پخش و دانلود فیلم ما همه با هم هستیم در سیستم توزیع نمایش خانگی, مطابق معمول به رسم نمایش فیلم های ایرانی, 7 ماه پس از اتمام اکران (آرشیو دانلود فیلم) برای دانلود در چندین کیفیت قرار می گیرد.
فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم ساخته کمال تبریزی, تا دلتان بخواهد بازیگر معروف دارد از مهران های محبوب تلویزیون یعنی غفوریان و مدیری گرفته تا محمد رضا گلزاز و همچنین صداپیشه فامیل دور, به نظر می رسد فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم.

دانلود فیلم آستیگمات آپارات,دانلود فیلم آستیگمات نماشا,دانلود فیلم آستیگمات با لینک مستقیم,دانلود فیلم آستیگمات با حجم کم,,دانلود رایگان فیلم ایرانی آستیگمات,خرید فیلم آستیگمات,فیلم سینمایی آستیگمات کامل,دانلود رایگان فیلم آستیگمات با لینک مستقیم

عکس پروفایل فیلم آستیگمات

4_ دانلود فیلم آستیگمات

قطعه موسیقایی تیتراژ این فیلم نیز با ترانه ای از بابک بابایی و صدای رضا صادقی منتشر شد. در این قطعه بابک بابایی ترانه سرا و آهنگساز، رضا صادقی خواننده، فرشید ادهمی نوازنده گیتار و شهراد امیدوار به عنوان تنظیم کننده حضور دارند.این فیلم برای اولین بار در بخش مسابقه جلوگاه شرق جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

اولین اکران مردمی فیلم نیز امروز سانس 19 و 20 در پردیس سینمایی باغ کتاب با حضور محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، باران کوثری، هادی حجازی‌فر و حسین پاکدل برگزار شده است.

پیشنهاد سریال ایرانی: