در تاریخ امروز قصد داریم  بهترین سرویسهای وبلاگ دهی و همیچنین  ابزار وبلاگ ایران را به شما معرفی کنیم . البته این امر را صرفا از روی تجربیات خود در کار با چندین سرویس وبلاگدهی و بررسی نیازهای حرفه ای یک وبلاگ درآمد زا مطرح میکنیم . لذا هیچ مانع و محدودیتی در کسب درآمد با استفاده از سایر سرویس های وبلاگ دهی وجود ندارد و میتوانید بنا به نظر خود یکی از آنها را انتخاب کنید . البته قبل از معرفی میخواهیم تاریخچه مختصری از وبلاگ و وبلاگ نویسی خدمت شما ارائه نمائیم .

بهترین سرویس وبلاگ فارسی
وبلاگ یک صفحه‌ی شخصی است که به افراد اجازه می‌دهد تا آزادانه افکار و عقاید و دست نوشته‌های خود را در آن منتشر کنند . پدیده‌ وبلاگ نویسی ابتدا در اواخر قرن بیستم با ظهور سرویس دهنده‌ی «بلاگر» اغاز شد و در اوایل قرن بیست و یکم با تاسیس «پرشین بلاگ» به عنوان اولین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان در میان فارسی زبانان محبوبیت فراوانی یافت. استقبال از وبلاگ نویسی در میان فارسی زبانان به اندازه‌ای بود که امروزه میلیون‌ها وبلاگ نویس فارسی زبان در فضای مجازی حضور دارند. بی تردید رایگان بودن و ساده بودن ساخت یک وبلاگ و در کنار آن امکان انتشار آزادانه  عقاید افراد در فضایی مجازی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و گسترش وبلاگ نویسی تا به امروز بوده است. در ادامه شما را با چند سرویس دهنده‌ رایگان وبلاگ فارسی آشنا کرده و برخی از امکانات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و قابلیت‌های منحصر به فرد هر سرویس را به شما معرفی کنیم و در آخر نیز پیشنهاد خود را جهت داشتن یک وبلاگ پر کاربرد خدمت شما ارائه مینمائیم .

ابزار وبلاگ ابزار وبلاگ حرفه ای  ابزار وبلاگ مذهبی  ابزار قالب وبلاگ کدتولز 

بلاگفا
ساده ، سریع ، قدرتمند! همیشه جزء بهترین ها بوده ، اما چند وقتی هست که کاربراش رو ناراضی کرده .دلیلش هم اینه که برخی از کدها رو اجازه نمیده تو سایت ثبت کنیم . برای مثال کدهایی که قصد داریم برای تبلیغات در سایت استفاده کنیم .

میهن بلاگ
این هم جزء بهترین هاست. همیشه در حال بروز رسانی هست و امکانات بهتری نسبت به بقیه سرویس دهندگان ارائه میکنه.

پرشین بلاگ
پرشین بلاگ به عنوان اولین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان با آدرس ( persianblog.com ) از خرداد 81 آغاز به کار کرد. اما پس از گذشت چند سال در سال 86 این دامنه به سرقت رفت و از آن پس پرشین بلاگ با آدرس ( persianblog.ir ) به فعالیت خود ادامه داد. هر چند پرشین بلاگ همواره در سال‌های اخیر سرویس دهنده‌ای ساده و کم امکانات محسوب می‌شد اما در ماه‌های اخیر امکانات متنوع و منحصر به فردی از جمله نمایش زنده‌ی امار در پنل مدیریت وبلاگ و امکان Like زدن در وبلاگ‌ها برای خوانندگان هر وبلاگ (فقط خوانندگانی که در پرشین بلاگ عضو باشند) را ارائه داده است .

حرفه ای کردن وبلاگ

برای حرفه ای کردن وبلاگ می توانید از  , نظرسنجی,آمارگیر,ساعت وبلاگ,آپلود عکس و فایل وبلاگ,حدیث وبلاگ,جستجوگر گوگل وبلاگ وضعیت آب و هوا وبلاگ ,فال حافظاستفاده کنید.

بلاگ اسکای
بلاگ اسکای دومین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان است که از فروردین ماه سال 82 (تنها چند ماه پس از تاسیس پرشین بلاگ) اغاز به کار کرد و فروردین امسال وارد دوازدهمین سال فعالیت خود شد و تا به امروز در مقایسه با سایر سرویس دهنده‌های با سابقه‌ی وبلاگ فارسی زبان با فراز و نشیب کمتری مواجه بوده است.امکانات جالبی داره ، و میشه گفت جزء پیش کسوت هاست.

وبلاگهای زیادی برای وبلاگ نویسی وجود داره که ما در اینجا به ذکر نام همین چند وبلاگ بسنده کردیم .حال  بعنوان یک وبلاگ کارآمد قصد داریم سرویس وبلاگ دهی بیان رو خدمت شما معرفی کنیم ..

بیان

پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس وبلاگ دهی بیان میباشد یا رزبلاگ با استفاده از قالب وبلاگ . وبلاگ های بیان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که از سایر سرویس های وبلاگ دهی ایرانی برتری محسوسی دارد . از مهمترین ویژگی های وبلاگ دهی بیان میتوان موارد زیر را نام برد .

– فضای اختصاصی برای عکس و فایل ها

– امکان محافظت از مطالب مهم یا اختصاصی

– عدم نمایش تبلیغات در وبلاگ

– آمار گیر پیشرفته بازدید کنندگان هر بلاگ

– بروز رسانی وبلاگ با پیامک

– امکان ایجاد صفحات اختصاصی و مستقل

– بهینه سازی وبلاگ برای موتور های جستجو

– ایجاد نقشه سایت برای موتورهای جستجو

– مدیریت پیوندهای مورد علاقه

– تعیین سطوح دسترسی برای نویسندگان

– قالب های منحصر به فرد و اختصاصی

– امکان ایجاد موضوعات بصورت تو در تو

– امکان رای گیری و نظر سنجی مطالب

– امکان یاداشت گذاری در مرکز مدیریت

– امکان افزودن امکانات اختیاری به وبلاگ

نصب وبلاگ بر روی دامنه و اضافه نمودن برخی از امکانات به وبلاگ با پرداخت مبلغ مختصری امکان پذیر است که با توجه به امکانات فوق این هزینه بسیار ناچیز خواهد بود .

درنهایت می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.

تلگرام وبلاگ  و متن متحرک وبلاگ و جدول لیگ برتر وبلاگ اوقات شرعی وبلاگ  و اسکرول بار وبلاگ است

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی ,هدایت به بالای صفحه وبلاگ  فرم تماس وبلاگ بک لینک رپورتاژ آگهی گوگل پلاس وبلاگ  دعای عهد وبلاگ   تبدیل تاریخ وبلاگ