سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی فان

نظر

تعبیر خواب خون دماغ,تعبیر خواب خون آمدن از دست,تعبیر خواب خون امام صادق,تعبیر خواب خون دادن,تعبیر خواب خون آمدن از گوش,تعبیر خواب خون دیدن در خواب,تعبیر خواب خون آمدن از بینی,تعبیر خواب خون از دهان,تعبیر خواب خون آشام,تعبیر خواب خون دیدن چیست,تعبیر خواب خون امدن از سر,تعبیر خواب امام صادق دیدن خون,تعبیر خواب خون امدن از سر کسی,تعبیر خواب خون بالا اوردن در خواب,تعبیر خواب لخته خون,تعبیر خواب خون قربانی,تعبیر خواب خون آمدن از کف پا,تعبیر خواب خون از دهان بیرون آمدن,تعبیر خواب خون آشام شدن,تعبیر خواب دهان پر خون,تعبیر خواب خون,تعبیر خواب خون بالا اوردن,تعبیر خواب خونریزی از رحم

تعبیر خواب خون در خواب | تعبیر خواب خون دماغ | تعبیر خواب خون آمدن از بینی

تعبیر خواب خون دماغ,تعبیر خواب خون آمدن از دست,تعبیر خواب خون امام صادق,تعبیر خواب خون دادن,تعبیر خواب خون آمدن از گوش,تعبیر خواب خون دیدن در خواب,تعبیر خواب خون آمدن از بینی,تعبیر خواب خون از دهان,تعبیر خواب خون آشام,تعبیر خواب خون دیدن چیست,تعبیر خواب خون امدن از سر,تعبیر خواب امام صادق دیدن خون,تعبیر خواب خون امدن از سر کسی,تعبیر خواب خون بالا اوردن در خواب,تعبیر خواب لخته خون,تعبیر خواب خون قربانی,تعبیر خواب خون آمدن از کف پا,تعبیر خواب خون از دهان بیرون آمدن,تعبیر خواب خون آشام شدن,تعبیر خواب دهان پر خون,تعبیر خواب خون,تعبیر خواب خون بالا اوردن,تعبیر خواب خونریزی از رحم

کد تولز » ابزار وبلاگ » تعبیر خواب » tabire khab

تعبیر خواب خون محمد ابن سیرین 

اگر بیند که بی جراحت خون از تن او آمد، دلیل که اگر رشوه ستاننده بود، رشوه ستاند. اگر نه او را زیان رسد. اگر بیند که بر تن وی جراحت‌ها بود و از آن جراحت‌ها خون همی رفت، دلیل است او را زیان و غم و اندوه رسد.

تعبیر خواب خون مطیعی تهرانی

اگر ببینیم در دعوا و زد و خورد جایی از بدنمان خون آلود شده مردم درباره ما بد خواهند گفت و اگر دیگری به سبب ما خون آلود شود غمی بین ما و دیگران به وجود می‌آید.

 تعبیر خواب خون دماغ | تعبیر خواب خون آمدن از بینی

حضرت دانیال و ابراهیم کرمانی گوید:اگر بیند که خون بسیار از بینی او بیرون آمد و ضعیف نشد، دلیل کند بر یافتن مال حرام، خاصه که جامه او به خون آلوده گردد. اگر بیند که خون اندک فرود آمد و قوت ضعیف شد و جامه آلوده نشد، دلیل است که درویش گردد و مالش را نقصان افتد. اگر بیند که قوت بر تن او آمد، دلیل بر یافتن مال حرام کند.
اگر بیند که چون عطسه داد از بینی او خون روان گردید ، دلیل است که در حق او ، سخنی زشت گویند
مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینیم از بینی ما خون می‌آید از نظر اجتماعی گرفتاری‌هایی پیدا می‌کنیم و احتمالاً شان و شخصیت و آبرویمان در مخاطره قرار می‌گیرد

تعبیر خواب خون یوسف نبی علیه السلام

دیدن خون غم واندوه بود

دیدن خون کم کردن دلیل تندرستی می‌باشد واز غم بیرون آید

تعبیر خواب خون آنلی بیتون

دیدن خون در خواب، دلالت بر آن دارد که باید از دوستان ناپسند بپرهیزید.

دیدن خون بر دست خود، علامت آن است که اگر بیشتر مراقب رفتار خود نباشید، بدشانسی قریب الوقوعی در پیش خواهید داشت.

تعبیر خواب خون ابراهیم کرمانی

اگر بیند که خون از زخم و جراحت نیامد و آن جراحت تازه بود، دلیل که درمال او نقصان آید، یا از کسی سخنی سخت شنود و او را در آن ثواب است، زیرا که خون بر گناه باشد که از تن او بیرون آمد.

تعبیر خواب خون بالا آوردن

برایت مى‌گوید:اگر در خواب مشاهده کنید که بدنتان دچار خونریزى شده، به این معناست که یک فرصت خوب براى انجام کارها به دست مى‌آورید.

بالا آوردن خون در خواب، نشانه‌ى آن است که بیمارى شما را تهدید مى‌کند. خون گرفتن در خواب، نشانه‌ى درگیرى و نزاع است.

تعبیر خواب لباس خونی

مطیعی تهرانی:اگر ببینیم لباس‌هایمان خون آلود شده بدنام می‌شویم و به ما تهمت می‌زنند و اگر ببینیم خون به زمین ریخته شده گرفتاری و غم و غصه پیش می‌آید که ما هم در آن سهیم هستیم. به هر حال دیدن خون ابتلا و گرفتاری است ولی مواضع آن فرق می‌کند که باید در تعبیر مورد نظر قرار بگیرد.آنلی بیتون می‌گوید:دیدن لکه‌های خون بر لباس، نشانه دشمنانی است که می‌خواهند از موفقیتی که شما در شغل خود بدست آورده‌اید، جلوگیری کنند.

همچنین ببینید:

تعبیر خواب گربه :?:تعبیر خواب کفش :?تعبیر خواب اسب :?: تعبیر خواب مورچه :?: تعبیر خواب ماهی :?: تعبیر خواب شیر دادن به بچه :?: تعبیر خواب انگشتر :?:تعبیر خواب گرگ :?: تعبیر خواب جنگ :?: تعبیر خواب اسب ? تعبیر خواب دزد ?تعبیر خواب سوسک ? تعبیر خواب افتادن دندان ? تعبیر خواب دندان